טיפולי מזותרפיה על ידי קוסמטיקאית רפואית מוסמכת

מזותרפיה, הינה שיטה שפותחה במחצית השנייה של המאה הקודמת. מדובר על הזרקה שטחית תת עורית של מנה קטנה של חומצה היאלורונית. עם הגיל, עור הפנים מאבד מגמישותו, הופך להיות דק יותר והוא מאבד בקר וחיוניות.

טיפול פנים זה אינו פולשני בניגוד לניתוח מתיחת פנים והיום ישנן קוסמטיקאיות מומחיות בשיטה זו. החומר טיפולי מזותרפיה על ידי קוסמטיקאית רפואית מוסמכתמוזרק במזרקים זעירים המכיילים גם חומצות הומואופטיות אשר עשויות מתמציות צמחים, מינרלים אנזימים וויטמינים. ניתן למנוע באמצעות טיפול זה, צלוליטיס, אזורי שומן, אקנה, סימני מתיחה וקמטים בפנים ובצוואר. טיפול זה, נועד לעור גמיש ומראה צעיר ורענן. הזרקת החומר, מעודדת את תאי העור לייצר יותר קולגן ואלסטין שמעניקים גמישות ומונעים קמטים בעור.

התהליך, מתאים לאזורים שונים שאתם סבורים כי הם בעלי קמטים ויש לשפר את המראה, באמצעות טיפול מזותרפיה. הדקירות כמעט ואינן מורגשות וניתן לאלחש את העור, לפני ההזרקה. ישנן נשים שמתחילות טיפול מזותרפיה, כבר בגיל 25, כך שהן משמרות את העור, היות וידוע, כי מגיל זה, התהליך של הזדקנות העור כבר מתחילה.

לאילו תוצאות ניתן לצפות לאחר טיפולי מזותרפיה?

כידוע כמו כל האברים בגופנו, גם עור הפנים, זקוק לוויטמינים ולכן טיפול זה הוא גם משמר את המראה והגמישות של העור והוא מחזיק מעמד לזמן רב. נשים שאינן מעוניינות בטיפול בוטוקס, טיפול מזותרפיה, יתאים להן. גם בטיפול נגד צלוליטיס, מזותרפיה יכולה לעזור, טיפול בסימני הזדקנות בפנים, במחשוף החזה ובצוואר. טיפול זה, יעיל אף בטיפול בפצעי אקנה, חלקי עור נפולים בכל מיני אזורים בגוף וכן בסנטר כפול.

היום, טיפול במזותרפיה השתפר, היות והשיטה היום, היא באמצעות גלגלת שיש בה מחטים עדינות, מה שמאפשר את ההתאמה של אורך המחטים לעובי של עור המטופלת ומאפשר את החדרתם של החומרים בצורה מבוקרת ועדינה. טיפול זה, יעיל , משום שהוא משקם את רמת הנוזלים בעור, את סיבי הקולגן והאלסטין ומעלים את החומצה ההילוראנית וכן ומשפרים את ספיחת הנוזלים לעור.

מהם היתרונות של טיפול מזותרפיה?

השיפור במראה העור הינו מידי, לאחר טיפול במזותרפיה. אין צורך להמתין בכדי לראות את התוצאות. יש לדעת, כי טיפול זה, אינו מהווה תחליף לטיפוח העור ויש להמשיך לטפח את העור במוצרים איכותיים, כגון קרם לחות, קרם לילה, קרם עיניים וסרום המתאים לגילה של המטופלת. שילוב בין טיפוח לטיפול זה, יביא לתוצאות יעילות. טיפול זה, אינו מותיר צלקות בעור בגלל הטכנולוגיה המתקדמת. מבחינת המחיר, טיפול זה, שווה לכל נפש והפך להיות נגיש יותר בשנים האחרונות.

חלק מהמטופלות העוברות את הטיפול, חשות מיד בשינוי כבר לאחר כמה טיפולים. על מנת לייעל את הטיפול, יש לבצע סדרה של טיפולים, בכדי להגיע למראה המבוקש. יש לעבור את הטיפול בקליניקה מורשית או ע"י קוסמטיקאית פארה רפואית, שהורשתה והוסמכה לעסוק בטיפולי מזותרפיה.

למי מתאימים טיפולי מזותרפיה?

באמצעות המחטים הקטנות שחודרות לאפידרמיס הן יוצרות נקבים קטנטנים ורבים, מה שיותר גירוי מקומי עדין וגורמות לעור לייצר קולגן ואלסטין. ניתן להחדיר בשיטה זו, חומרים פעילים נוספים. טיפול זה, מתאים לכל הגילאים וניתן לבצעו בכל עונות השנה, כך שאין הגבלות בטיפול זה, כמו בפילינג עמוק שכדאי לבצע את הטיפול רק בימי החורף בשל החשיפה לשמש שפוגעת ומזיקה לעור שהוא כה רגיש. כדאי להגיע לקוסמטיקאית מומלצת שזה תחום התמחותה מזה שנים, כך שתהיו בטוחים כי אתם נמצאים בידיים מקצועיות וטובות. כדאי כי נשים תתחלנה לטפל באמצעות מזותרפיה, עוד לפני שהן רואות קמטים, בכדי לתחזק ולשמר את עור הפנים.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

עיבוי שפתיים באופן טבעי ללא ניתוח

הסרת קעקועים – האם זה אפשרי?

.