ציפוי שיניים – חיוך של וורקוהוליק

לא הרבה שמים לב לקשר המפתיע בין וורקוהוליות לאיכות השיניים, אבל אם תסתכלו טוב טוב על החברים שלכם שמבלים עשר, אחת עשרה או אפילו שתים עשרה שעות במשרד, תשימו לב שהחיוך שלהם הוא כבר לא מה שהיה פעם. ואני לא מדברת על כך שקשה לחייך כשאתה עובד כל כך הרבה שעות, אלא על כך שבמקום חיוך לבן ונוצץ תוכלו לראות שהשיניים שלהם התכסו בכל מיני כתמים חומים, צהובים ואפורים. יכול להיות שבגלל שעות העבודה המרובות הם לא מספיקים להגיע לביקור התקופתי אצל השיננית, אבל מה שיותר סביר הוא שאפילו השיננית כבר לא יכולה לעזור להם עם כמויות הקפאין והניקוטין שבדרך כלל מלוות את יום העבודה הארוך מדי הזה – מהקפה הראשון של הבוקר, ועד לסיגריה בדרך חזרה הביתה.

להחזיר את הלבן לשיניים

בדיוק עבור הוורקוהולים האלה (אבל לא רק) הומצא ציפוי השיניים, שיכול להחזיר לכל חיוך את הלובן והאסתטיקה שלו. ציפוי שיניים, למרות שהוא מתבצע במרפאת שיניים, אינו טיפול רפואי ואינו מצריך כאבים משום סוג. מדובר בשכבת חומר דקה, המצריכה השחזה של לא יותר מחצי מילימטר או מילימטר מפני השן, שמודבקת על השן שאיבדה מהברק והזוהר שלה.

למינייט הוא ציפוי שיניים עשוי חרסינה, שתורם לחיזוק ולעמידות השן, אפילו יותר מהציפוי הטבעי של השיניים, עוד לפני שנשחק והוכתם. ציפוי שיניים בטכנולוגיה של למינייט מתאים לכל שן ציפוי ייחודי עבורה, כך שבתום הטיפול לא ניתן יהיה להבדיל בין השן המצופה לשן טבעית. לאחר הטיפול ציפוי השיניים גם יגן על השן מפני כתמים עתידיים מקפה, תה או סיגריות, כדי למנוע את הצורך בטיפולים חוזרים ונשנים, וישאיר את השיניים שלכם לבנות ואטרקטיביות.

ציפוי שיניים הוא הפיתרון האולטימטיבי עבור כל מי שהשיניים שלו עדיין בריאות ושלמות, אך מוכתמות, שחוקות או סדוקות. אם אתם לא יודעים מה מצב השיניים – דבר ראשון, התביישו לכם. דבר שני – קבעו תור לפגישת ייעוץ עם רופא השיניים שלכם, שבה הוא יוכל לספר לכם האם ציפוי שיניים מתאים לכם, או אם השיניים שלכם במצב כזה שרק כתר מלא יכול להחזיר לכם את החיוך של פעם.